torsdag 22 oktober 2009

Decadence

I'm off to the land of concrete, vodka, deep and dark feelings and decadence…. Slightly confused right now – many locations and feelings in one week, but oh so ready for a bit of adventure.


Wishing you a fabulous weekend and promise to give you the full (well... almost ha ha) update when I get home!

Bye bye or Do svidaniya as they say in Russia.





1 kommentar:

  1. Hahaha, charmiga killar! Speciellt gillar jag honom till vänster, han ser liksom mysig ut på nåt sätt, får en att vilja hoppa på ett flyg till Russia på en gång. Förstår ditt val av semestermål till fullo ;)

    Ha nu en supermysig helg. Är säker på att du kommer få det fantastiskt... hihi. Och om det mot all förmodan skulle skita sig så finns det ju alltid två härliga kompisar som säkert vill shotta lite vodka!

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen

Bloggintresserade