onsdag 21 oktober 2009

Yayyyyy

Finally they are opening a Starbucks Coffe Shop in Sweden @ Arlanda Airport.

Almost everybody I know simply adore SB. Maybe not always because their espresso is the best or the friendly staff but because of the whole concept and their delicious coffe drinks.




I'm a frappuccino girl!!!!!!!!  

2 kommentarer:

  1. oh yes you are! :)

    läste också detta i metro imorse. dock hade dom även tillagt att en stor latte ev kan kosta upp emot 66 spänn... men ibland får man ju unna sig! :)

    have a lovely day sugar!

    ps. hotellfrukost lät iaf mer yummie än mina havrefras imorse...

    SvaraRadera
  2. 66 spänn.... blä! men ack så gott!

    kram sötis

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen

Bloggintresserade