La belle et le bad boy
Many thoughts, two personalities, one person.
tisdag 20 oktober 2009
Cool greetings
A friend om mine sent me such a cute greeting today - check this out:
http://www.skicka-en-kyl.se/poesi.php
1 kommentar:
Anonym
20 oktober 2009 kl. 23:27
Kul att man kunde vara först med något /P
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Leta i den här bloggen
Bloggintresserade
Kul att man kunde vara först med något /P
SvaraRadera